Berhentilah Gunakan Google dan Youtube


Filem 786 (Innocence of muslim) adalah sebuah filem yang dibuat di Holland tentang mengenai Nabi Muhammad SAW yang kita cintai. 60 juta orang Melayu dapat menghancurkan ekonomi Holland hanya dalam masa kurang daripada 5 minit dengan cara mengirimkan pesan ini. Mudah-mudahan kita dapat menjawab pertanyaan dari Allah SWT kepada kita, ketika Allah SWT menanyakan kepada kita nanti mengenai apa tindakan yang kita lakukan ketika Rasul yang dicintai Nya dijadikan bahan lawak? 
 
Denmark telah pun mengalami kerugian. Tolong jangan biarkan pesanan ini berhenti di Whatsapp anda. Seperti yang anda ketahui, Denmark membuat lawak tentang kehidupan Nabi Muhammad SAW dan sampai sekarang mereka juga tidak menyesal. Jom kita buat mereka menyesal dengan perbuatan mereka. Danish Ambassador, Perdana Menteri dan Denmark Nasional Channel sekarang sedang berusaha melakukan sesuatu untuk menghentikan boikot yang dilakukan oleh umat Islam sejak 1 bulan lepas, di mana atas pemboikotan tersebut mereka mengalami kerugian sekitar 4 juta Euro. 
 
Jika bangsa Melayu terus melakukan boikot terhadap produk-produk Denmark dalam 7 bulan atau lebih akan mengakibatkan mereka dapat kehilangan 80 juta Euro. Percayalah, jangan berhenti untuk meneruskan pesan ini sebanyak mungkin. Kepada saudara-saudara Melayu, yakinlah anda dapat melakukannya dalam waktu 15 minit untuk menyebarkan kepada saudara Melayu yang lainnya....SECEPATNYA! 
 
INGATLAH! RASULULLAH MUNGKIN AKAN MENANYAKAN KEPADA KAMU (MEMINTA JAWAPAN) PADA HARI PEMBALASAN NANTI, APA YANG TELAH KAMU LAKUKAN KETIKA MEREKA MENJADIKANKU SEBAGAI BAHAN LAWAK? 
 
Adakah kita akan terus diam apabila Rasul tercinta yang akan memberi syafaat pada kita dipadang mahsyar nanti terus dihina?

No comments:

Post a Comment